Friday, April 6, 2012

seharian bersama mereka :D

assalammualaikum ..


harini 6hb april 2012 bersamaan hari JUMAAT :)
PLAN for today : HANG OUT with mereka <3


* cipak , pka cipak , mecha , kecik , me (amal) , aan *

kita orang jumpa kat TS je pon . 
tapi lenguh gak la kaki saya berjalan satu TS tu . hee
mane tak nye . saya sampai paling awal. 
tggu mereka hampir 2 jam.
aiyoo . habes satu floor tu saya round dari satu kedai ke satu kedai.





ade dua (2) dugaan sebelum nak sampai TS tadi . 

FIRST INCIDENT ;

saya ditahan oleh cina mane tah untuk gores dan menang,
dan dan la plak saya menang, die kate paling best hadiah kereta , paling kecik lappy
saya nak belah, die tahan , KAMBING tol la. huhu
tup-tup polis datang serbu, dengan saya-saya sekali kena.
polis tu tanye "ape bende ni","dik buat ape kat sini","ikut saya pergi balai"
nasib baik bukan saya yg die suruh ikut g balai
cina-cina tu jee. then, ade pakcik tu tgor.
"adik tak tau ke tu gores dan menang? die ade mntk pape? duit ke?"
saya cakap la tak.pastu saya terus pergi beli tiket..

SECOND INCIDENT ;

saya nak beli 'coin' nak naik monoril ke IMBI.
time aku beratur tu saya dah pelik da, tukang jual tiket tu dok terjegah-jegah
kepala die , padahal belakang saya mane ade orang .
pastu pandang ngan pandangan yang wat saya tak selesa.
 masa saya nak beli coin tu, die tanye
 "nk g mane?" , "saya jawab IMBI" , "swunk je ke" , "em2,swunk"
saya malas nk berlame-lame kat situ saya pon belah cepat-cepat
adeke die jerit BYE kuat-kuat . malu saya .HISH!






okie.. sambung cerita kat TS tadi ..
penat la saya tunggu kan. sempat la saya shopping . TADA ! 
cincin BUTTERFLY dengan SHAWL TIGA.
heheh.. kalau saya taw la dwunk lambat sangat 
baik saya pegi tengok STREET DANCE 2 . huhu
tunggu punya tunggu , at last jumpa mereka . yang paling terkejut saya jumpa dengan..



nurul syifa'a binti alam shah

heee :D rindu die sangat . huhu. nampak je die tadi saya terus peluk die
SAYA RINDU DIE SANGAT !!!
huhu.. die skunk menetap kat LONDON.
balik pon sebab akak die bersalin..
macam-macam saya tanye pasal life die kat sane..
suka dengar cite die. huhu. 








kitorang g makan kat KFC taw :)
siap ade game.. 
"saya-suka-makan-ayam-mak-saya-suka makan-kenape"
haha.kitorang gelak-gelak sangat-sangat tak ingat dunia
satu KFC kat TS tu dengar kot gelak ktwunk.
game baru pada saya kot :) dan juga kawan-kawan saya
dan juga untuk orang-orang KFC cawangan TS.mungkin.
tak boley lupa abg kfc yang tiba-tiba sambung dari meja belakang
bile saya cakap KFC , die sambung McD . haha :D
ish-ish .  nampak sangat kitowunk bising 
sampai akak sebelah meja ktwunk tu *geleng kepala.






saya pakai biase-biase je keluar . yang penting kene sopan
tak payah nak pakai HOT_STUFF sgt la kan
saya pakai macam ni pon ade je orang yang pandang-pandang
say HYE-HYE-BYE-BYE lagi..
tapi silap la sebab saya ni NOT_AVAILABLE la kawan :)
hehe :D 


panjang pula celoteh saya harini,
done la for today :)
tata <3




2 comments:

  1. huhuhu dress mcm ladylike plak :D da xsbr nk rase life 20an ke? :P saya da kate awak cantik, tu yg kne ngorat je tu..nk jeles ni.. :P btw, nice to have friends like them.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :) sangat gembira bersama mereka ! haha . ladylike ke tu ?? hehe. tak pe jeles. tu tande sayang <3 ahaks !

      Delete