Wednesday, April 11, 2012

KENAKALAN SAYA !

Assalammualaikum :)


this time rase macam interested pulak nak share pasal zaman nakal-nakal dulu .

first time kenakalan saya bermula masa umur saya 13 tahun.





gambar ni masa form 3




as student SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SERI TANJONG 
and as penghuni ASRAMA PUSAT SERI TANJONG


saya start dengan fly dari KUALA SELANGOR ke KUALA LUMPUR


saya ikut kawan saya pada masa tu , saya balek rumah die. dua hari
besok nya masa nak masuk HOSTEL , dengan selamba nya saya masuk

haha . nasib baik tak dikenakan ape-ape tindakan. *hebat kan saya .


.........................................................

then , time saya FORM 1 , saya sangat rapat dengan senior saya ni.
KAK FARAH (form3) , KAK MIRA (form4) , KAK apetah . tah ingt da name die (form5)


dwunk ni sume la smoking . saya la tukang peneman dwunk tiap-tiap malam .
nasib baek saya tak terjebak same even kadang-kadang dwunk penah suruh saya try.

saya adelah orang atau kire tempat penyimpanan barang-barang dwunk la .
kire berani la saya ni tanggung risiko .

..........................................................

time mula-mula saya masuk sekolah tu saya ni bertudung labuh la act ,

lepas tu saya diterima jadi pengawas.
lepas sebulan saya jadi pengawas , saya pon pendekkan tudung
saya potong tudung dari panjang and labuh jadi pendek and kecik

dulu saya pengawas yang agak suka ikut kepala sendiri
baju saya feet sikit ikut badan,

dulu kan ade GENG BUDAK BANJIR (GBS)
saya salah seorang ahli la tu *trend zaman sekolah

.......................................................

hobi saya dulu melepak and merayau serta ponteng kelas
senang je saya ni, alasan saya , bertugas. pengawas la kate kan :)

and saya dah byk kali di beri WARNING akan diluncutkan jawatan .
tapi sampai saya pindah tak luncut-luncut gak .
haha :) *sayang saya la tu . eh !


______________________________________________________


banyak lagi nak cerita tentang kenakalan saya masa zaman sekolah dulu :)


tapi umtuk entri kali ni , cukup la sampai sini .
next entri kite sambung lagi .
pasal orang ludah saya dari bas, pasal saya bergaduh .....
hee :D okie la . that's all .
tata ~

2 comments: