Wednesday, December 28, 2011

tagged :)

::you must post this rules ;
::each person must post 11 things about themselves in their journal ;
::answer all the question that tagger set for you ;
::create new 11 question for the person that you tagged to answer;
::you have to choose 11 person to tag and link to them to post ;
::go to their page and tell them you have tagged her/him ;











# AMALLINA BT LATFI AMIR . name dalam IC tu . ahaks ! tp mostly kawan-kawan panggil saya AMAL :) name FB lak  AMAL'S LEYNA  <3


born in 25 FEB 1993 . (KL mariii..)


# stay at KEPONG with my beloved parents and my 3siblings :)


# im belongs to MOHD. SYAHRIL BIN ABU NAWAR . wink-wink ^^


# still studying at UITM PAHANG , jenka jee~


# my field in CIVIL ENGINEERING. hahha :) aku budak EC la.bukan OM !! 


# ARTIS BUDAYA PAHANG ??  aku kan dancer and makeup artis kat sane ^__^


# sangat suka pada corak LEAPORD . hbes sume aku shopping barang corak leapord..auwmm~


# body cutting ?? hahha :) MODEL KOT. tak mo jeles ya kawan-kawan, act tgh cube untk menambahkan berat badan , tp tak mampu . sedeyy :(


# seorang yang sangat KUAT NAGES dan sangat KUAT SENTAP :) makan dalam mak nox . maka nya saya sokmo la nages bila tgok cite KOREA .


# sangat suka ngan KUCING . one day nak bela kucing yang corak nya mcm corak leapord. "boley ye ariell??"  ngeeee~









natasyah farhanah ques :)


#dear , im answering ur ques <3

::nickname? and reason why..

semua orang panggil saya amal :) sebab saya baik kot suka buat amal (even tak pon) ahaks !

::keluarga yang paling rapat?

~semua rapat . but im most with my mama :) ily mama .

::kentut bape kali in a day?

~saya tak pernah kira sya kentut bape kali. ade ke org yang kira kentut die? tak senonoh tol! hahah :) 

::ketinggian saya ?

~macam yang semua orang nampak la. sy quite tinggi la for a girl . but still ariell sya tu ckp sya ni kemetot :P

::something that i love to do ?

~study . menari . menynyi . mekeup . makan . tidoo :) hahha . suka juga berGAYUT ngn mr. ARIELL saya.

::kene rompak?

~alhamdullilah :) tak pernah !

::radio chanel most i like ??

~of course HITZ.FM la :) hehhe. one day dgr hitz pon boley :D

::my EX yg paling sayang? 

~ nop! tak de . for me PAST IS PAST. let past be the past , im starting with a new one. ILYSFDM mr.ARIELL <3

::headphone/ earplug/loudspeker. which one do i prefer?

~if the bass is damn good i most prefer to the loudspeaker :)

::bestfriend is??

~hurt. but i think i dont need it anymore cause i already had my GUARDIAN ANGEL :) best friend for me is a person that can accept me either im good or bad :) he/she can listen to my story even thought , im already tell them for many times . he/she will stay by my side, and love me as im ,love him/her . but its HURT when they get my heart hurt :( so. bestfriend for me is hurt :) 
NATASYAH F . awak bff sya. tp nape awak suka wat saya nages dulu ya?? awak tau kan saya sayang awak. so. awak tau nape saya ckp bestfriend is hurt for me :) 

:: suka kuar shopping ngn sapa?

~ngan ariell la :) sebab nya kalau keluar ngn ariell die yang cntrol wet saya. tak la saya boros . :) hehheh 




natasyah F dan saya <3



11 person i want to tagged

1. areill saya @ guardian angel saya
2. natasyah F
3. nadia baharum
4. elin elino
5. mell yna stella
6. syifaa alamshah
7. cna casper
8. nia abd hamid
9. myname isyosi
10. balqis
11.md.madi

11 ques i want to ask you guys :)

1. the most person that meaning full for u.. 
2. who's your pal ? why she/he?
3. the craziest thing that u do..
4. do u still remember ur first memories with ur GF/BF . what it is?
5. what is "friendship" for u?
6. the first song that ur lover dedicate to you. paste the part the most that u like :)
7. the (most) thing that u like bout me..
8. the (most) thing that u dislike bout me..
9. the memories between us that u remember the most :)
10. describe what u feel bout me , as we get along together .
11. who do you think i am ?


p/s ;
thats all for today :) waiting for your renspons laaa pulak <3




ariell's answer :)






1. the most person that meaning full for u.. 
- beside my family, of coz u r that person, syg :)




2. who's your pal ? why she/he?
- many..y?too many memories wif them :)




3. the craziest thing that u do..
- i told u once, so u know wat the craziest things i'd done :D




4. do u still remember ur first memories with ur GF/BF . what it is?
- dia tercegat je kt depan cashier kfc, nk mintak keje la katekan..haha




5. what is "friendship" for u?
- a person that always stay by my side whenever susa atau senang, di mana2 tempat xkira masa :)




6. the first song that ur lover dedicate to you. paste the part the most that u like :)
- a lot..1 of them is, "perfect two - auburn" :)




7. the (most) thing that u like bout me..
- senyuman dia :)




8. the (most) thing that u dislike bout me..
- ade ke?xde kot..haha :P




9. the memories between us that u remember the most :)
- sepanjang di KFC Aman Puri :)




10. describe what u feel bout me , as we get along together .
- xcukup ruang kt sini :P but syg, i love u so much with all my heart :)




11. who do you think i am ?
- bakal isteri saya..









p/s ; thanks syg :) hee..  ask me 11 ques :) what u wanna know most bout me. ill answer it for u :)




ariell's questions :)



1. Who are the most important people in your life? 
same like ur answer, besides my family, ur the most important for me :)


2. What is the one thing that scares you the most?
all binatang terbang-terbang :) tak suka ! sampai nages-nages tkot kat binatang tu. hehe


3. What is the one thing in life that you are ashamed of doing?
when u want me to do something that made me ashamed :) hehhe . you know what i mean is :)


4. What is the one thing you finds annoying about me?
nothing annoying bout you :)


5. If you had to choose a song that would suit me, which one would it be?
my guardian angel :)


6. What's the cheesiest compliment that you have ever received, be it by a girl or a guy?
im too skinny :( from childhood until now. 


7. What do you think is the best place in this world for you and me?
anywhere..as long as we've been together , it will be the greatest places for me :)


8. What are your likes and dislikes?
likes ; YOU <3, there's are too many things that i like but the most is you :)
dislike ; when people cheating and hurting me. damn hate it !


9. When is the last time you eyed a girl/ boy?
at sarawak . i was eyed at the pondan-pondan theres. no big reason just for fun see them memondan sentiasa . kelakar !


10. The thing that you would love to cook for me?
of course my MASAK LEMAK CILI API :)


11. One thing that you would like to change about me?
nothing :) coz u r perfect enough for me <3



p/s ; syg .. i had answer all ur ques honestly :) heeee <3



nadia baharum answer :)





1. the most person that meaning full for u 
: ofcoz my family :)



2. who's your pal ? why she/he? 
: ramaaaiiii ! sbb errr entah hehe :P





3. the craziest thing that u do 

: takde , paling gila pun bila gelak sorg-sorg -.-'






4. do u still remember ur first memories with ur GF/BF . what it is? 

: entah , tak berapa nk ingat :P


5. what is "friendship" for u? 
: friends are like balloons . if u let them go , u cant get them back . so im gonna tie u to my heart so i will never loose u :) 


6. the first song that ur lover dedicate to you. paste the part the most that u like :)
: "I'm gonna stay right here by your side, Do my best to keep you satisfied . Nothin' in the world can drive me away cause every day, you'll hear me say" arctic monkeys - baby im yours 


7. the (most) thing that u like bout me
: mata mu begitu menawan o.O


8. the (most) thing that u dislike bout me 
: takde la setakat ni , haha


9. the memories between us that u remember the most :)
: ofcoz la time kita kt giatmara dulu and time kita berkaraoke , sumpah rindu gila :')


10. describe what u feel bout me , as we get along together
: baik , a little bit crazy sometime and kalau dia dah dpt gelak habis laaaaa =..=


11. who do you think i am ?
: Bestfriend forever ♥




elin elino's answer :)


1. the most person that meaning full for you
--> family comes first :)



2. who's your pal? why she/he?

--> hhmm ramai tu nak taip mcm karangan! hahaha!


3. the craziest thing that you do
--> errmm gelak kuat2 then tetibe bende yg tak lawak gelak sorg2 ;D



4. do you still remember ur first memories with ur GF/BF. what it is?
--> hurrmm ape ye? haha :P



5. what is "friendship" for you?

--> remember, the greatest gift is not found in a store nor under a tree, but in the hearts of true friends :')


6. the first song that ur lover dedicate to you. paste the part the most that you like :)
--> you know you everything to me and i live my life for you :) 



7. the (most) thing that you like bout me
--> amal punye kening and mata yg cokelat itu hehe ;) 




8. the (most) thing that you dislike bout me

--> tak de puunn :) 



9. the memories between us that you remember the most :)
--> waaa dlm kete ade 5 org ngn nad,kak yna,salmi,amal and elin / karaoke bersame2 ngn koraanngg paliiinngg riinnduuuuu! :(



10. describe what you feel bout me, as we get along together.
--> hurrmm suke dgr amal gelak lain drpd lain haha dan juge pandai menari and masom air mmg bole ngam hahaha



11. who do you think i am ?
--> a good friend la ;')







rindu kan tyme-tyme macam ni :) i miss u guys damn much laa.. sob-sob :'(






natasyah F answer :)


1. the most person that meaning full for u..
 bagi saya, family saya lah paling bermakna.. sebab apa2 pun yang berlaku mesti dorang selalu ada dengan saya dan memberi komen pada diri saya *kalau ada yang tak patut saya buat :)

2. who's your pal ? why she/he?
no idea.. sebab belum jumpa "pal" yang betul2 lagi :D

3. the craziest thing that u do..
banyak sangat..awak tahu lah kan, saya memang suka layan perasaan gila saya ni..hahahahah

4. do u still remember ur first memories with ur GF/BF . what it is?
YUP.. dia selalu datang sekolah awal sebab nak jumpa dengan saya *konon2 romantik lettew ==" #budakbudaksangat

5. what is "friendship" for u?
friendship bagi saya boleh buat saya kuat ketika saya sedang lemah :')

6. the first song that ur lover dedicate to you. paste the part the most that u like :)
dia tak dedicate lagu..tapi movie *ONE DAY..tapi dalam trailer dia ada lagu *GOOD LIFE by ONE REPUBLIC

7. the (most) thing that u like bout me..
awak selalu menangis sebab saya.. tu lah saya sayang awak :')

8. the (most) thing that u dislike bout me..
awak suka lembek.. saya tak suka tengok orang mengata awak OKAY!!

9. the memories between us that u remember the most :)
awak menangis time saya marah2 awak dan time saya tak tegur awak time SPM dulu.. hahahaha!!! *sayang awak sangat

10. describe what u feel bout me , as we get along together .
awak lembek, cepat menangis, dengar cakap saya, simpan rahsia saya, selalu membantu saya <3 , banyak lagi *sampai dah lupa.. hahahaha

11. who do you think i am ?
soalan awak macam nak sama dengan soalan kat atas , okay   =="
awak tu KAWAN BAIK saya.. even sekarang dah tak rapat.. tapi saya tak pernah lupa awak.. masa saya sekarang sangat terHAD :'(





tyme HKS , awak ingat tak ??























1 comment: