Tuesday, October 11, 2011

peneman tidur saya ..

si comel ayen <3







hey . hari ni saya nak story about my "peneman tidur" saya <3 mr.AYEN . si comel saya tu :) for the first time we meet each other at selayang mall . he bought me this teddy bear and he named it ayen. (pasan ; sebab name ayen tu name dlm family die ) hee.. ayen ni , ade girlfriend. tapi telah di culik dan di jaga oleh lelaki yang boyot . opss !








nama ; ayen
umur ; belum cukup setahun lagi
asal ; im from KL
hobi ; buat aksi COMEL
kerjaya ; abang long jengka :)











to aril : hey . kamu ! dengar ya . (marah) jangan ape2 kan amelin saya . saya dapat tau ! siap la awak ! saya tak bergurau ! ini satu amaran . kalau awak jaga amelin saya dengan baik saya akan jaga bakal bini awak dengan baik jugak !







heee.. garang nya ayen saya . awak jage amelin baik2 tau . takot saya tgok ayen mara-mara . :) tapi . die comel kan awak :) and lau awak nak tau . die ade wat pose ni. die tuju kan untuk awak. die pesan kat saya suro ckap dengan awak jangan nak memondan. weee ~








awak . gambar ni macam awak la.. comel je ayen ni .. ahha. awak jangan mara tau .
ayen pon da pandai skunk cakap awak pondan :P





p/s ; jangan marah ya awak . nnty cepat tua . awak kan berjiwe 16 :P
     # walauponsebenarnya,awakdahtuadapon



No comments:

Post a Comment